PREDSTAVITEV PROGRAMA OZAVEŠČANJA IN OPOLNOMOČENJA O SRČNEM POPUŠČANJU NA 6. EVROPSKI KONFERENCI SOCIALNEGA MARKETINGA
V soorganizaciji Evropskega združenja za socialni marketing, Fakultete za družbene vede in Nacionalnega inštituta za javno zdravje, je v Ljubljani med 4. in 6. novembrom 2024 potekala 6. evropska konferenca socialnega marketinga (ESMC 2024) z naslovom: »Naslavljanje kompleksnih problemov v hitro spreminjajočem se svetu« (angl. Addressing wicked problems in a rapidly changing world), ki je ponudila navdihujočo mešanico strokovnega znanja in inovacij na področju socialnega marketinga ter vedenjskih in družbenih sprememb.
Mednarodno priznani akademiki in strokovnjaki so na konferenci predstavili več kot osemdeset različnih tematik in intervencij posvečenih raziskovanju in praksi ustvarjanja pozitivnih vedenjskih in družbenih sprememb, na primer s področij javnega zdravja, prehrane in okoljevarstva, migracij in socialne integracije. Izpostavljene so bile aktualne strokovne dileme, pobude in študije primerov, tako globalnih razsežnosti kot vezane na specifične lokalne izzive.
Med njimi je pod drobnogled t. i. teorije socialnomarketinškega miksa Program ozaveščanja in opolnomočenja o srčnem popuščanju vzela mag. Silva Nemeš, komunikologinja in strokovnjakinja s področja medijskih študij z Nacionalnega inštituta za javno zdravje ter na konferenci predstavila način, kako je Program v vseh teh letih odlično sledil omenjeni teoriji. Predstavila je tudi vpliv Programa na individualni, organizacijski in sistemski ravni ter se ob koncu predstavitve osredotočila na posebnosti Programa, ki ga delajo tako uspešnega: nenehno raziskovanje, nepopustljivo mreženje in zavzetost strokovnjakov, ki Program z aktivnostmi pripravljajo in uspešno tudi izvajajo.
Bogate razprave o najbolj perečih družbenih izzivih so navdihnile nova mednarodna sodelovanja za nove raziskave in intervencije z uporabo pristopa socialnega marketinga, ki bodo prve rezultate lahko predstavili že na naslednji svetovni konferenci socialnega marketinga prihodnje leto v Španiji. S tematiko Programa ozaveščanja in opolnomočenja o srčnem popuščanju bi zagotovo navdušili tudi socialnomarketinško strokovno javnost na globalni ravni, saj se s podobnimi, pa vendar specifičnimi, izzivi na tem področju soočamo po vsem svetu.
Več informacij o vsebinah, predstavljenih na konferenci, in prihodnji izvedbi, ki bo potekala od 5.-7. novembra 2025 v Španiji, si lahko preberete na: https://wsmconference.com/slovenia-2024