PREDSTAVITEV PROGRAMA OZAVEŠČANJA IN OPOLNOMOČENJA O SRČNEM POPUŠČANJU NA 9. SVETOVNI KONFERENCI SOCIALNEGA MARKETINGA
Med 5. in 7. novembrom 2025 je v mestu Alicante v Španiji potekala 9. Svetovna konferenca socialnega marketinga, tokrat pod naslovom Ustvarjalci sprememb: prizadevanja na globalni ravni za oblikovanje lepše prihodnosti (Catalysts for Change: Uniting Global Efforts to Shape a Better Future).
Dogodek je združil več kot 200 strokovnjakov iz 32 držav, ki so s svojimi prispevki osvetlili teme s področja socialnega marketinga, spreminjanja vedenj in naslavljanja globalnih družbenih izzivov.
Tako kot na lanski 6. evropski konferenci socialnega marketinga, ki je potekala v Ljubljani, je tudi tokrat mag. Silva Nemeš predstavila aktivnosti Programa ozaveščanja in opolnomočenja o srčnem popuščanju, in sicer skozi prizmo socialnomarketinškega miksa. Soavtorica prispevka je bila doc. dr. Jerneja Farkaš Lainščak, strokovni vodja programa.
Osrednji poudarek predstavitve je bil namenjen vplivu raziskovanja zdravstvene pismenosti oseb s srčnim popuščanjem, ozaveščanju splošne javnosti ter sodelovanju vrhunskih strokovnjakov iz regije in širše. Ti pristopi dokazano prispevajo k boljši samooskrbi bolnikov, zmanjševanju neenakosti v zdravju, izboljšanju zdravstvenih izidov, razbremenitvi zdravstvenega sistema ter višji kakovosti življenja oseb s srčnim popuščanjem.
Več informacij o konferenci je dostopnih na spletni strani: https://wsmconference.com/alicante-2025/programme
